Великдень в Махапрабхудіп Ашрамі, 14-17 квітня 2017 року, Стрілки, Чешська Республіка.
Серед пагорбів Стрілок, в прекрасних околицях Чехії, в чудовий весняний час, Його Святість ВішвагуруджіМахешваранда передав свою мудрість послідовникам, які взяли участь в Великодньому уікенд семінарі з йоги.
Під час вечірнього сатсангу у Страсну п’ятницю Його Святість сказав, що вони великі душі, які, як воїни, готові віддати своє життя за благополуччя людства. Девік і аcурі шакті (божественна та темна енергії) завжди знаходяться в конфлікті одна з одною, тому, як і Ісус, багато святих були розп’яті.
З древніх Пуран(священних писань) ми знаємо, що Ріші Дадхічі запропонував свій хребет, щоб створити стрілу для перемоги над ракшасом, злою істотою, на ім’я Врітра. Ця жертва була призначена для благополуччя людей.
Суфійський святий на ім'я Мансурал ал-Халладж повторював ім’я Бога як «Anā l-Ḥaqq» (Я – Вища Істина, або Я – Атма), продовжуючи, навіть коли його тіло було перетворене в попіл.
Ісуса також катували, але він зміг вийти зі свого тіла, тому що практикував самадхі: свідомо залишаючи свою фізичну плоть і кров.
Вішвагуруджі підкреслив, що всі, хто народився, мають одну й ту ж мету: сева, служіння всьому творінню. Навіть мокша, звільнення, приходить після служіння, як сказано в бхаджані Raja dena guru sa moye carano ki – Гурудев, я прошу лише про пил з твоїх ніг.
Сева приводить нас до Брахма Локи, Вищого Царства, через практику сева дхарми, обов’язку служіння. Коли Вішну поклав мокшу та севу (звільнення і служіння) на ваги, сева переважила, доводячи тим, що вона більш цінна. Всі істоти і боги шукають можливості виконати севу, і завдяки цьому, нарешті, досягти Брахма Локи.
У Великодній понеділок Його Святість розповів про те, як духовна культура залежить від храмів. Коли в храмі правильно розташовані символи, тоді пуджа (церемоніальне шанування) буде успішною. Серйозні духовні шукачі йдуть в такі місця, а сева, служіння, в такому місці, як Ом Ашрам в Джадані, – відмінна можливість.